Sunday, June 21, 2009

پیشنهاد ایجاد یک وب سایت برای نگهداری عکس مجروحین شکنجه شدگان و شهیدان

نظر به اینکه زنده نگاه داشتن یاد جنایات رژیم ولایت فقیه تنها راه روشن نگاه داشتن موتور انقلاب است. پیشنهاد داریم که به یاری یکدیگر
وب سایتی برای نگاه داری تصاویر ویدو ها از شکنجه کردن مجروح ساختن و بقتل رساندن هموطنان ایجاد شود تا با رجوع به ان مردم حقایقاین روز هارا از یاد نبرند.
چنین وب سایتی می تواند به ما یاری کند که بیاد اوریم این رژیم همیشه دستش به خون جوانان وطن الوده بوده است.

زنده باد ایران
زنده باد ازادی

6 comments:

  1. webshots might be one of the good places for this reason

    ReplyDelete
  2. salam doost aziz
    site plaxo.com ro behet pishnahad mikonam
    mesle facebooke va ba facebook ham link mishe
    zemnan filmha va axhayi ke jam mikonim ro pishnahad mikonam rooye google earht moghiateshoon ro moshakhas konim
    foad.sojoodi@gmail.com

    ReplyDelete
  3. movafegham

    zende bad azadi

    zende bad nedaye shahid...

    ReplyDelete
  4. دوست عزیز من یک سایت برای ثبت این اتفاقات ثبت کزده ام
    این سایت دارای پهنای باند نامحدود و فضای ذخیره سازی نامحدود میباشد
    افراد میتوانند شخصا روی سایت عضو شده فایلهای تصویری و ویدو خود را ارسال نمایند
    آدرس
    www.namardha.info

    ReplyDelete
  5. man shuru karde am be dorost kardan e ye forum baraye negar dashtan e in etefaghat. agar kasi ax ya film dare oonja mitunan bezaranesh:
    http://savemyiran.com

    ReplyDelete
  6. من اعلام آمادگی میکنم کل کاراشم خودم میکنم
    لطفا به من ایمیل بزنید
    naleh@hushmail.com

    ReplyDelete