Friday, June 19, 2009

شناسایی پاشنه های اشیل جمهوری اسلامی قسمت اول

جمهوری اسلامی ایران به علت جنایت هایش در قبال مردم ایران و حمایت از تروریسم و برادر کشی در گوشه کنار جهان رژیمی منفور بوده و دارای حامیان بسیار محدودی در داخل و خارج کشور است. و تنها دلیل قدرتمندی نظام پولدار بودن این حامیان و باور انان به وحشیگری و قتل عام مردم بی گناه است. در نتیجه با شناسایی این حامیان می توان پاشنه های اشیل جمهوری اسلامی را شناسایی کرده و ان هارا منهدم نمود.
حامی درجه یک : صدا و سیما جمهوری اسلامی، صدا و سیما با تولید برنامه های بسیار قوی تبلیغاتی به جنگ روانی گسترده و شستشوی مغزی جوانان می پردازد. این سازمان به کمک شبکه العالم دست به تولید اخبار دروغ و گمراه کردن رسانه های خارجی می پردازد. پرس تی وی نیز رسانه دیگری است با مجری های کراواتی و به ظاهر غربی به تولید دروغ و عوض کردن وافعیت می کند. تنها راه از پا در اوردن سیستم تولید دروغ اطلاع رسانی نظام تسخیر ساختمان صدا و سیما توسط مردم می باشد. این امر قسمت عظیمی از عملیات سرکوبی نظام را فلج می کند.
حامی شماره دو:حزب اللاه ،حماس و دیگر شبه گروه های نظامی عربی، جمهوری اسلامی با زدن انگ صهیونیست به مردم و اصلاح طلبان انها را نابود می کند. جمهوری اسلامی با استفاده از سربازان انها مردم را سرکوب می کند. دولت ابران هر زمانی که احساس خطر در داخل با خارج می کند با ایجاد تنش در منطقه توسط انها خبر های داخلی را سانسور و مخالفت ها را سرکوب می کند . تنها راه مقابله با چنین حمایتی از طرف تروریست ها تظاهرات در مقابل سفارت خانه های این کشور ها به حدی که در رسانه های بین المللی درج شود در نتیجه این گروه ها برای درگیر نشدن با دولت های اروپایی مجبور به عقب نشینی می شوند. این رفتار به دولت می فهماند که مردم ابران نگران ایران هستند نه اعراب جهان و این وحشیگری هارا تحمل نمی کنند .

حامیان دیگر و روش برخورد با انان به زودی اعلام می شوند.

لطفا ما را در شناسایی این حامان یاری فرمایید.

زنده باد ابران
زنده باد ازادی

No comments:

Post a Comment